BRAVO interjú

2010.12.02. 17:56

 A ma megjelenő Bravo-ban egy Adam posztert és egy cikket is találhatunk. 
" Remélem soha nem ér véget!" 
A bravo elkezdte a mondatokat, Adam pedig folytatta.

A legutolsó munkahely... Az American Idol előtt.? Hollywoodban, a Pantages színházban játszottam a Wicked dímű darabban. 
A legnagyobb változás... Az anomimitás hiánya. Bárhová megyek, felismernek. Néha próbáltam úgy öltözni, hogy sál és kalap takarja az arcomat, de hiába. Szerencsére majdnem mindenki azért szólít meg, hogy gratuláljon, vagy közölje, hogy mennyire kedvel, úgyhogy inkább nem panaszkodom! 
A legszebb időszak... A mostani! Tulajdonképpen azóta tart, amióta bejutottam az American Idolba - és remélem, soha nem ér véget!
A legkedvesebb szabadidős elfoglaltság... A kajálás (csak meg ne tudja az edzőm!), no meg a shoppingolás. Van L.A-ben, a Melrose-on egy üzlet, a Forgotten Saints, ahol tipikusan rocksztáros homikat lehet kapni: a kabiktól kezdve az apró kiegészítőkig bármit. Minden egyedi darab, így ha ott vásárolok, tuti, hogy nem látom máson a cuccaimat. 

További infók a Bravo-ban.;]
forrás: BRAVO 2010.december

A kép, amit megkaptok poszterben.
Köszönöm, Glambertek.;] 

A bejegyzés trackback címe:

https://glambert.blog.hu/api/trackback/id/tr892488916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsanelia 2010.12.03. 00:19:57

Én megvettem :D A poszter már a falamon virít :DDDD

wolly028 2010.12.03. 12:39:56

@Zsanelia: nekem is.:D Ott van az ágyam melett a sok-sok adam kép mellett. #____# öröm így elaludni.$$:

Zsanelia 2010.12.03. 13:25:56

nekem a gépnél van, az ágyam melletti falon nincs már hely XDDD
süti beállítások módosítása