Adamet jelölték Grammy-re. Twitterén ezt írta: "Woah!!! Just got the news! A Grammy nomination?!?! I'm floored and honored. There are no words...." 
Miszerint most kapta a hírt, hogy jelölték Grammyre. Megbecsült lettem. Erre nincsenek szavak... 
Ti mit szóltok hozzá, hogy jelölték.? Amikor én hallottam nevetésben törtem ki, hiszen éppen a napokban írtam egy bejegyzést mások elvetéséről, valamint Adam megbecsüléséről.;]
Glamberts.! Várjuk a díjat.;] 

A bejegyzés trackback címe:

https://glambert.blog.hu/api/trackback/id/tr422490389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása