Joop! Homme.

2010.11.29. 19:18

 Ma elmentem a Douglas-be. Célirányosan egy nőhöz, aki ott pakolgatott a polcoknál. Megmutattam neki a parfüm nevét, mire ő elvezetett az illathoz.:D Illatmintát fújtam a papírra és megnéztem, hogy itt mennyinek írják az árát. A 30 ml-s 8500,- . Édeskés illat. Ízlik így is, de ha belegondolok, hogy Adam haján és nyakán ezt érezni... Meg a ruháján. És mellé még kapunk egy kis édes mosolyt akkor klinikai halál a vége.:D 
A másikat ma nem néztem meg, de legközelebb ha megyek, akkor azt is megszaglászom.:D 
Szimatoljak, glambertek.:D 
És ne zavarjon senkit, hogy férfi illatról van szó.:D Vegyük a pasiknak.:D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://glambert.blog.hu/api/trackback/id/tr902481907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása