Bécs - Adam Lambert koncert

2010.11.24. 17:21

 Eljött a beszámoló ideje.
Megpróbálnám több pontban felbontva elmesélni a történteket.

WUK:
Ez volt a helyszín. Egy 550 férőhelyes, elméletileg ülőhelyeket is tartalmazó "terem" - én ezeknek a székeknek nyomát sem láttam és fogalmam sincsen, hol férhetett volna el. Amikor megláttuk az épületet, közelről sem gondoltuk volna, hogy ez egy glam nation tour koncert helyszíne. Vártuk, hogy majd valami plakátot megpillantunk, de ez is elmaradt.

Bemenetel:
Az embereket hétkor engedték be. Mi fél hétre mentünk oda. Időnk máshogyan nem is nagyon engedte. Kígyózó sor, beálltunk a végére. Eltelt háromnegyed óra, még mindig ugyanott álltunk a hidegben. Viszont már körülbelül 300 ember sorakozott mögöttünk. Negyed nyolc körül elkezdtünk haladni egy kicsit. Majd 20 percen belül bejutottunk. Nyomtak egy pecsétet a kezünkre.

Várakozás:
Szinte rohantam befele. Látni akartam, mennyien vannak előttem.:D Körülbelül a hatodik, hetedik sorban állhattunk meg. Le voltam hangolódva. Szerettem volna előrejutni, de az emberek már ekkor préselődtek egymáshoz. A kivetítőn egy kép volt Adamről.

[ ezt a képet láthattuk. ]
Mindenféle zene, köztük Lady Gaga és sok más. Majd fél órával később egy másik kép.:D
[ 2.kép ]

Aztán egyszercsak lekapcsolódtak a lámpák és őrült sikítozás kezdődött.:D
Egyenként megjelentek a banda tagjai. Majd Adam is belépett. Wáá. azthittem elájulok.:D
Pontosan már nem emlékszem a számok sorrendjére, de ezeket a számokat biztosan hallhattuk.:
- If I had you
- Whataya want from me
- Fever
- Music again
- Strut
- Sleepwalker
- Sure fire winners
- Ring of fire
- For your entertainment
- Aftermath

 - If I had you: itt természetesen őrült tombolás és tánc.;] valamint a dal előtt elmondta, hogy ez a szám neki a divat és a show. És köszöni nekünk ennek a dalnak a sikerre jutását. 
- Fever: Ez az első három szám közül volt valamelyik. Itt elcsattant egy csók Tommyval. Utána a megszokott huncut mosoly. ájulás.:D
- Music again: személyes kedvencem. 
- Aftermath: itt felment az emelvényre és ülve elénekelte.♥

Voltak kisebb szünetek: ilyenkor egy kis szólót láthattunk, vagy pedig addig kialudtak a fények. Ilyenkor vagy kisebb ruhacsere, vagy egy kis ivás volt.:D 
Nagyobb szünetnél a banda egy teljes dalt játszott le. tökjó volt.
Valamint valamelyik számnál volt egy olyan rész, amikor odament egyenként a táncosaihoz, majd bemutatta őket. a táncosok pedig előadtak nekünk egy kis részletet. majd a zenekarral ugyanez.

Beszéd:
Néhány szám között vagy egy kis bevezetőt mondott, vagy a hangulatunkra volt kiváncsi.:D
Megkérdezte, szeretjük-e a bandáját, hogy hogyan érezzük magunkat. stb.stb.:D

Puszit is rengetegszer küldött.#____# és közölte: szeret minket.:D♥

Szerencsémre a koncert felére már három sorral előrébb kerültem- magam sem tudom hogyan. Így már a harmadik, negyedik sorból élvezhettem a showt.;] Volt egy rész, amikor egyik magaslati ugrásomkor rám nézett és mosolygott. Sosem felejtem el. Az az édes mosoly, amit eddig csak interjúknál láthattam, most az enyém volt.

Ruha:
Egyszerűen imádtam. Bár  más turnéhelyszínen már láttam ezeket a ruhákat, de így élőben máris más. A nyakláncok, kesztyűk, kabátok... ♥

Összegzés:
Nekem az egész nagyon tetszett. Sosem felejtem el: az arcát, a mosolyát, a beszédhangját és a mozgását, valamint őt egészben. És már most biztos: ez itt még nem ért véget. Nem most láttam őt utoljára.;]

 

[ Én közép és egy kicsit a bal oldalon álltam. Ha valaki aki ott volt és olvassa.
Szerintetek melyik oldalon állt inkább.? ;] ]

Ha valami időközben még eszembejut, bővítem az információkat egy újabb bejegyzésben.:D És a képeket is hozom majd. 
Ha ott voltatok, remélem ti is jól éreztétek magatokat és nem felejtitek el.
Ha pedig nem tudtatok kijutni, akkor hajrá. Mert örök élmény.

[ részben saját képek. ne lopj. ]

A bejegyzés trackback címe:

https://glambert.blog.hu/api/trackback/id/tr572470739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása