Adam twitter - november 29

2010.11.29. 19:39

 Láthattátok, legutóbb ezt írta nekünk twitterére: "Final international Glam Nation tour show tonight at Shepards Bush in London! We are gonna Kill it tonight!!" 
Végső nemzetközti glam nation turné show ma este ... Londonban! Ma ölni fogunk! [ vagyhát kirúgunk a hámból magyarosan lefordítva.:D ] 
Azért mondja, hogy utolsó Glam Nation turné, mert legközelebb december 11-én lép fel, Amerikában. Nem lehet rossz annak, aki ott van ma Londonban.:D Lélekben én is ott vagyok.;]]

Ki lenne a csaj helyében.? :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://glambert.blog.hu/api/trackback/id/tr842481967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsanelia 2010.11.30. 17:56:42

Lélekben én is ott voltam :D Imádom ezt a képet, én tuti lennék a csaj helyében:D

wolly028 2010.11.30. 19:01:34

@Zsanelia: jó volt, nem.? :D én is lennék.:D köszi, hogy írtál.:D
süti beállítások módosítása